Doprava a platba

GLS logo (1)

GLS - doručení kurýrem (ČR)

Nechte si poslat balíček až k vám domů. GLS vám v den doručování zašle SMS zprávu s 2hodinovým časovým oknem, kdy k vám dorazí. Pokud by vás nezastihl, uloží zásilku v nejbližším GLS parcelshopu, kde si ji poté můžete vyzvednout.

Berte prosím na vědomí, že do výsledného balíčku počítáme i s váhou krabice a výplňového materiálu. Také daný produkt váží více, než jaká je jeho uvedená hodnota hmotnosti/objemu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.

 

Objednávka:
 Váha zásilky:
Cena:
Do 999 Kč
Do 3 Kg
89 Kč
Nad 999 Kč Do 3 kg ZDARMA


 

Zásilkovna logo 

 

Zásilkovna - doručení do výdejního místa, Z-Boxu apod. (ČR)

Jste raději, když na vás balíček počká na výdejním místě? Pak zvolte dopravu přes Zásilkovnu na Výdejní místo. Počká tam na Vás až 7 dnů(prodloužení o dalších 7 dní), v období hlavní sezóny během Vánoc pak 5 dnů (prodloužení o další 2 dny). U Z-Boxu je původní doba 5 dní s možností prodloužení o 2 dny. V průběhu Vánoc se jedná o zkrácenou dobu na 2 dny s možností jednodenního prodloužení.

Berte prosím na vědomí, že do výsledného balíčku počítáme i s váhou krabice a výplňového materiálu. Také daný produkt váží více, než jaká je jeho uvedená hodnota hmotnosti/objemu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.

 

Objednávka:
 Váha zásilky:
Cena:
Do 999 Kč
Do 5 Kg
69 Kč
Nad 999 Kč
Do 5 Kg
ZDARMA

 

Zásilkovna - doručení do výdejního místa, Z-Boxu apod. (Slovensko)

Využijte zaslání vašeho balíčku na Slovensko. Zvolte si výdejní místo Zásilkovny, kde na Vás počká min. 5 dnů a pohodlně jej převezměte, kdykoliv se Vám to bude hodit.

Berte prosím na vědomí, že do výsledného balíčku počítáme i s váhou krabice a výplňového materiálu. Také daný produkt váží více, než jaká je jeho uvedená hodnota hmotnosti/objemu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.

 

Objednávka:
 Váha zásilky:
Cena:
Do 999 Kč
Do 5 Kg
99 Kč
Nad 999 Kč
Do 5 Kg
ZDARMA


Postup při viditelném poškození zásilky

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda zásilka není viditelně poškozena. V případě, kdy je balíček viditelně poškozen a lze předpokládat, že došlo i k poškození zboží, tuto zásilku nepřebírejte! S dopravcem sepište protokol o shledané závadě a zásilka nám bude vrácena. Pokud se i přes viditelné poškození rozhodnete zásilku převzít, rozbalte ji a zkontrolujte zda je zboží nepoškozené za přítomnosti řidiče (doručovatele). V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište protokol o shledané závadě.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

 

Možnosti platby:

Běžný bankovní převod - ZDARMA 

č.ú.: 92090188/5500  Raiffeisenbank

IBAN - CZ9655000000000092090188
SWIFT - RZBCCZPP
 

On-line platební kartou - ZDARMA (Zajišťuje Shoptet pay )

Apple pay   - ZDARMA

Google pay - ZDARMA

Dobírkou     -  69,- Kč     (zaplatíte hotově nebo kreditní kartou při převzetí zásilky) 

Skip Pay         - ZDARMA   

ODLOŽENÁ PLATBA – SKIP PAY

Plaťte bezpečně až po doručení a vyzkoušení zboží. Nákup uhradíte pohodlně online do 14 dnů (nebo do 50 dnů s účtem Plus), a ještě ušetříte za dobírku. Odložená platba od Skip Pay je totiž zdarma.

V případě problému s platbou přes platební bránu proveďte reklamaci zde: 

Shoptet, a.s.
Dvořeckého 628/8
169 00 Praha 6
Česká republika

IČ: 28935675
DIČ: CZ28935675

Spisová značka: B 25395, Městský soud v Praze
Upsaný a splacený základní kapitál společnosti činí 2 000 000 Kč.

UniCredit: 1387358473 / 2700
IBAN: CZ8227000000001387358473